Bloggtoppen.se

torsdag 27 november 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av kvinnanmedkoftan. Så nu ska jag försöka svara på dessa frågor så sanningsenligt som möjligt!
Jag utmanar ingen speciell men DU som besöker min sida: känn dig utmanad och lämna gärna en kommentar.

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig något annat?
jag är nöjd med mitt namn. När jag var yngre hade jag olika förslag på namn jag ville ha men minns inget av dem.

2. Saknar du något i ditt liv?
Det skulle möjligtvis vara en större lägenhet. % pers i en 2:a är inte det ultimata. Sen vill jag förstår ha en sprillans ny, skitlyxig BMW.

3. Sommar eller vinter?
Sommar, alla gånger. Tycker det här vädret och alla dessa vinterkläder är superjobbit och skittråkigt.

4.Vad var det första du la märke till hos din partner, vad föll du för?
Han är ju galet snygg. Sen är han 1.96 lång vilket jag tycker är lite sexigt.

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Oj, menas det att jag ska komma ihåg sånt? Hm... nä, jag minns inte.

6. Påverkas du av media och alla sk. ideal?
Ja, jag skulle ljuga om jag sa nej. Däremot försöker jag att se på det med ett kritiskt öga och inte följa slaviskt.

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva.
I Sverige, helt klart. Sen har jag bott tillräckligt länge på annan ort för att uppskatta mitt Vallentuna till döds.

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Nej, jag ångrar inget. Sen kanske inte alla beslut visat sig vara de bästa besluten men allt ger erfarenheter.

9. Hur många barn vill du ha?
Absolut inte fler. Är så nöjd med mina 3!

10. Har du återkommande drömmar?
Inte i sovande tillstånd.

11. Om du fick äta en maträtt resten av året, vilken skulle det vara?
Det var svårt. Men eftersom jag nu är inne på GI så får det nog bli avocado, kokt ägg, gräddfil, purjolök, bacon och lite paprika till.

12. Märkeskläder eller inte.
jag får nog säga märkes där.

13. Vart ska du/ni fira jul?
I min mammas stuga i Dalarna.

14. Har du ett nyårslöfte?
Nej. Har aldrig haft och kommer förmodligen aldrig att ha.

15. Vad har du för planer för dagen?
Haha... officiellt: plugga. Men känner jag mig själv så kommer jag ligga och titta på Gordon Ramsey. Sen ska jag ut på min dagliga promenad på 1h.

Så, då vet ni lite mer om mig!

2 kommentarer:

Jag skaffade mig en PT sa...

När Gordon säger "Fuck me" säger jag "Yes chef!"

Bubbel i vardagen sa...

Me fucking too!