Bloggtoppen.se

tisdag 25 november 2008

forts. 2 Fröken Impulsiv

Nu har Mr S köpt ny färg åt mig och jag har även med pompa och ståt kört en ny behandling. Men tro det eller ej, högre makter vill nog säga något.
För håret var, om möjligt, ännu mera morotigt.
Nu får jag nog köra en lobbyverksamhet för det orangea hårets absoluta vara inom hårfärgstoppen. För, enligt mitt hår, så är den här för att stanna.

Nu ger jag Er, kära bloggare, säger jag:

Vinterns innehårfärg, *trumvirvel* ORANGE.

Önskemål om bilder undanbedes vänligast.

6 kommentarer:

Chrissan sa...

Kom igen nu då!
Klart vi vill se en bild!!! ;0)

kvinnan med koftan sa...

du kan trösta dig med att det är möss säsong : )

Anonym sa...

Jag tror det blev snyggt!

Bubbel i vardagen sa...

Chrissan: Kommer inte på tal. =D

Koftan: Mössan har suttit på HELA dagen. Kallt i föreläsningssalen tyckte jag.

Annica: Jag har lyckats få tag på en lösning på problemet så ikväll ska det åtgärdas. Sen kommer jag ALDRIG ändra hårfärg.

Anonym sa...

jag vet vart du booor =) kan smyga utanför och sölja bilderna till högstbjudande sen sss

Bubbel i vardagen sa...

Du skulle bara våga! =D