Bloggtoppen.se

söndag 23 november 2008

Söndag i Vallentuna

Hahaaa...

Efters ett samtal med plogaren imorse har han nu tagit bort högen framför min parkeringsplats.
Men som det snöar nu så lär den ju vara insnöad imorgon igen.

Däremot så flyger parkeringsbotsfågeln och fortkörningsfågeln fortfarande över räkningslådan.

Annars har dagen bara gått i degandets tecken.
Inga större utsvävningar förutom att jag var och hämtade Teenie vid tåget.

Sen funderar jag på att hänga på Annas GI-diet imorgon.
Eller åtminstone göra så gott jag kan.
Men får man inte dricka vin heller då?
Någon som vet?

4 kommentarer:

Chrissan sa...

Man ska väl helst undvika vin... men nåt glas måste man väl få unna sig, eller hur???

Bubbel i vardagen sa...

Ja, men inte förrän efter rivstarten. Så står det serru!

Jag skaffade mig en PT sa...

Trivs ni i V-tuna? Blir det för lugnt och tryggt får du ta buss 524hit till Vilda Väsby! ;-)

Bubbel i vardagen sa...

Vi har ju nyligen flyttat till metropolen Vallentuna från GARPENBERG! Ca 1000 invånare. Så, tro mig, här händer det grejer hela tiden! Vart i Vilda Väsby bor du? Eller det kanske man inte skriver här. Men absolut. Kommer gärna förbi vid tillfälle.