Bloggtoppen.se

fredag 14 november 2008

Nattligt oväsen.

var tvungen att drämma iväg ett meddelande till värden idag (inatt) som lyder enligt följande:

"Ikväll gick jag och la mig kl. 23.00 för att sova. Men det är ett sådant liv på övervåningen så det är svårt att få ro. Det skriks, skrattas och springs runt i lägenheten så man håller på att bli tokig. Så här har det varit VARJE kväll den här veckan. Även förra veckan men de dagarna har jag inte antecknat.

Eftersom vi har ett mindre barn och hund så har vi inget som heter sovmorgon i vårat vokabulär och behöver därför lägga oss lite tidigare än vissa andra tydligen.

Jag är väldigt sliten efter enbart 5-6 timmars sömn / natt i en veckas tid så snart går jag upp och ställer till en scen på övervåningen. Om jag nu mot förmodan lyckas lägga band på mig själv så hoppas jag från botten av min säng att Ni ska lösa problemet åt mig.

Lägenheten det handlar om ligger rakt ovanför oss, tvåan på översta våningen. Det står xxxxx på dörren men enligt www.ratsit.se finns det ingen sådan person skriven på denna adress.

Hoppas Ni är utvilade på måndag morgon och åtgärdar detta per omgående."

Jag håller på att bli GALEN!

Inga kommentarer: