Bloggtoppen.se

måndag 24 november 2008

Fröken Impulsiv

Jag har alltid varit väldigt impulsiv av mig.
Ibland för impulsiv för mitt eget bästa.
Så imorse var jag tvungen att klippa luggen lite eftersom jag inte hade någon lust att vänta på en tid hos frissan.
Jag insåg ganska fort att det inte var en av mina bättre idéer.

På eftermiddagen så ringde jag till frissan och bönade och bad om en tid.
Jag fick komma en kvart efteråt. Puh.
Klippningen blev bra.
Men tror ni det duger för en bubblande kvinna.
Icke.
In på affären och köpte en blondering, för blondare ville jag bli.
När jag väl kom hem så insåg jag att färgen kanske var lite fööör blond för mig.
Men, va fan, man lever ju bara en gång tänkte jag och körde så det rykte.
Nu har jag nyss duschat ur medlet och fram tittade en....MOROT!

Varför kan jag aldrig göra saker ordentligt?

Fan, fan å helvetes fan.

Till råga på allt så har jag obligatoriskt seminarium imorgon bitti.

4 kommentarer:

Chrissan sa...

Haha!
Känner igen mig såå väl!!!
Förr, när jag var blond var jag också en morot då o då...
Men nu färgar jag det svart i stället. Går inte att mysslyckas med det...;0)

Bubbel i vardagen sa...

Svart...hm... det kanske kan va nåt..

Ting sa...

Bildbildbild!

Bubbel i vardagen sa...

Ting: *ligger på golvet och tjuter av skratt* Skulle INTE tro det då da. Där gick min gräns...