Bloggtoppen.se

måndag 24 november 2008

Avspark

Så, nu har det nya livet dragit igång med stormsteg.
Jag gick ut stenhårt med en frukost bestående av bacon och stekt ägg.
Tomaterna som skulle ingå i måltiden hade jag inte så det fick bli lite gurka till.
Sen kommer vi till det här med motionen.
Eftersom snön fortfarande vräker ner här i Stockholmstrakten så är ju inspirationen någonstans i höjd med skosulorna.
Men, ack den som ger sig så lätt.
Tog en lagon lång promenad med hunden i morse och även en alldeles nyss.

Till lunch ska jag fixa något med avocado.

8 kommentarer:

Chrissan sa...

Trots att jag ligger däckad och bara vill äta sötsaker....'
2 ägg till frukost och nu rester (tacopaj med dinkelmjöl) från helgen.
Mår inget vidare, men kämpar på ändå.
Blir ju ingen motion här idag inte...=(

Bubbel i vardagen sa...

Vad duktig du är! Jag fasar för den dagen jag kanske blir sjuk. Usch!

kvinnan med koftan sa...

håller tummarna. själv började jag på min 4:de GI vecka idag. tur att jag har lite rester i frysen sen förra veckan. Nu kör vi!

Bubbel i vardagen sa...

Koftan: Har du nått ett tillfredställande resultat? Jag är så nyfiken på om det här ska fungera.

Anonym sa...

Hejsan! Kul att läsa om ditt liv! Lycka till med dieten! Själv har jag ju vikväktat i 2 månader nu! Kram!

Bubbel i vardagen sa...

Jamen det har jag läst! Du är sååå duktig med träning och allt!

Anonym sa...

Vad duktig du är som tog dig ut i snökaoset! Jag hoppade av t-banan en hållplats tidigare och kom hem som snögubbe :-)

Bubbel i vardagen sa...

Jamen det blev ju extra motion. Bra jobbat!!