Bloggtoppen.se

onsdag 7 januari 2009

Yes handdiskmedel.

Som ett litet tillägg då.
Jag ringde Yes idag.
Och kom fram.
Först fick man trycka på en helvetes massa knappar beroende på om man hade ett ärende rörande Olay, Pampers, Yes maskindiskmede osv.
Mitt alternativ fanns inte med så jag bestämde mig för att det hamnade under övriga ärenden och väntade därför snällt kvar i telefonen.
När jag väl kom fram och berättade att jag inte anser att Yes handdiskmedel har samma diskkraft som förut, typ en droppe till 10 000 tallrikar.
Han fattade ingenting.
INGEN annan hade ju klagat.
Men tillslut gick han med på att skicka en tillgodocheck till mig så jag kan köpa 2 nya flaskor.

När jag sen undrade vad telefonlinjerna hade tränat för något i måndags så skrattade mannen högt och förklarade att det minsann var personalen som varit på vidareutbildning.

Jahapp, sa jag lite lätt besviken och la på.
Det hade ju varit roligare om telefonlinjerna hade hoppat hopprep med varandra eller nåt.

Nu väntar jag med spänning på att få köpa 2 flaskor Yes till.

5 kommentarer:

Sus sa...

Men det är ju det jag sagt!
Du är fan värd en blogg.

maria sa...

härligt!!

Bubbel i vardagen sa...

Sus: Ja, man måste ju ifrågasätta viktiga saker! HAHA

Maria: Tack!

Äjj-Käjj sa...

SKÖNT att vi fick uppföljningen.

Och jisses vad han har berättat om dig på fikarasten :-D

Bubbel i vardagen sa...

Äjj-Käjj: Jamen det känns bra att jag kan vara"the talk of the day" ibland!