Bloggtoppen.se

måndag 12 januari 2009

Utmärkelse!!



Jag har fått en utmärkelse!!

Av Tussegumman.

Det är ju lustigt hur något sådant här kan glädja en så.

Man får vatten på sin kvarn att fortsätta liksom.

Nu tillhör det regelementet att jag ska länka till den jag fick utmärkelsen av och även lägga upp bilden på min blogg.

Det gör jag mer än gärna.

Nu vill jag ge denna utmärkelse vidare till andra mammabloggar som jag, med jämna mellanrum följer.

Jag följer dessa för att de speglar den vardag vi mammor ofta befinner oss i. Dessa mammor kan se glädjen i det lilla och beskriver det på ett underbart roligt sätt.

Jag nominerar följande mammabloggar:

Anne Haavisto

Annicas dagar

Chrissans svammel

Kommandomammans bekännelser

MorsanMia

Susklurar

Ting

Karin-Ketchupmamma

Willinda

Det finns många fler bloggar som förtjänar en utmärkelse. Men jag nöjer mig med dessa den här gången.

Tack alla, för underbar läsning!!

9 kommentarer:

Barbabitch sa...

Hej! tittade i in till dig och ville bara lämna ett litet avtryck.......kul o se att du tar fram andra bloggare , man behöver det ibland! Askul att du har jämnfört kackerlackor med såna som ringer istället för att svara på sms.......*asg*

Chrissan sa...

Tack flör utmärkelsen!
Skickar den tillbaka till dig! ;)Kram!

Bubbel i vardagen sa...

Barbabitch: Vad roligt att du hittat hit. Hoppas du har haft rolig läsning.

Chrissan: Tusen tack!!

Anonym sa...

Tack rara du! Jag skickar den genast tillbaka till dig. Stor KRAM

Bubbel i vardagen sa...

Annica: Tack. Det börjar närstan likna klubben för inbördes beundran det här =D

MorsanMia sa...

Tack! Vad roligt!

Bubbel i vardagen sa...

Mia: Varsågod!

Anonym sa...

tack så himla mycket:)

Bubbel i vardagen sa...

Linda: Varsågod!