Bloggtoppen.se

tisdag 27 januari 2009

Jag är tillbaka.

Nu är jag tillbaka.
Stapplandes.
Den senaste tiden har varit totalt galen.
Så galen att jag inte ens kan gå ut med det här.
Alla i våran familj mår i alla fall bra.
Det finns bara kackerlackor i våran omgivning som inte fyller någon funktion utan bara finns till för att förpesta våran omgivning.
Det har varit lugnt ett tag men nu har de gjort sig påminda igen.
Men vi börjar få rätsida på tillvaron nu.
Jag vill passa på att tacka alla som kommenterat.
Nu ska jag försöka komma igång här igen.

17 kommentarer:

Bloggullet sa...

Du är så välkommen tillbaka.
Kramar

Bubbel i vardagen sa...

Tack!

MorsanMia sa...

Hej igen
Jag tycker du ska hänga ut kackerlackorna på bloggen och berätta vad de gjort för att förpesta ditt liv.

Ting sa...

Skönt att ha dig tillbaka!
Kram!

Bubbel i vardagen sa...

Mia: Kan bli problem att göra det. Å förresten är det en så lång historia så det skulle ta mig hela kvällen att skriva det inlägget. =D

Ting: Tack!! Kram tillbaka.

kvinnan med koftan sa...

kul att du är tillbaka!
Och vill du hänga några kackerlackor så har vi hela kvällen på oss...( om det skulle kännas bättre för dig vill säga )

Chrissan sa...

Har saknat dig!
Kram!

Bubbel i vardagen sa...

Koftan: Hahahaa... Jag misstänker det. Funderar på att starta en anonym blogg och skriva av mig där. Eftersom det är en rättsprocess av det hela så tror jag att det är det enda sättet då.

Bubbel i vardagen sa...

Nämen Chrissan så söt du är! Har saknar er också!!

Anonym sa...

Jag har saknat dig!
Energitjuvar tar tid och kraft tråkigt nog. Kram

Bubbel i vardagen sa...

Annica: Ja, det är helt sanlöst hur udden på min underbara arbetsdag bara försvann av ett enda samtal!

Jag skaffade mig en PT sa...

Håll huvudet högt bara. Och blicka fram mot Vårruset! kan jag skriva upp dig på Elitlistan?

Chrissan sa...

Du får gärna maila om du vill...

Unika sa...

Välkommen tillbaka!
Kram!

Bubbel i vardagen sa...

Kommandomamman: Jag ska kolla datumena så det inte är tentor och skit då. För då är jag fucked.

Chrissan: Tack, jag ska göra det om/när jag får orken att skriva av mig =)

Unika: Tack! Skickar en kram tillbaka.

Äjj-Käjj sa...

Trevligt att du är här igen! Underligt att kackerlackor skall vara så sjukt svåra att bli av med? Men när man väl krossar dem så låter det himla gött! ;-)

moi sa...

Skönt att du är tillbaka!! Hoppas ni får ro från den där skiten snart!