Bloggtoppen.se

måndag 5 januari 2009

Jag har tråkigt

Jag tänkte att jag skulle ringa till Yes för att jag tycker inte att diskkraften är densamma som förut.
Då möts jag av en telefonsvarare som säger följande:

"Telefonlinjerna är stängda p.g.a träning. Vänligen återkom efter kl.15.00 då vi hoppas att linjerna är öppna igen. (Läs: färdigtränade?) Ringer du ang. ett akut medicinskt ärende, vänligen kontakta din vårdcentral eller akutmottagning"

Vad tränade de?
Spinning?
Work out?

När jag ringer efter kl 15.00 säger telefonsvararen följande:

"P.g.a oförutsägbara omständigheter kan vi inte ta erat samtal nu"

Olidlig träningsverk?
Migrän efter träningen?
Vätskebrist efter extremsporter?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vad kul! Du tog alltså saken i egna händer och försökte få tag på Yes. Inte illa!
Kram från mig.

Bubbel i vardagen sa...

Sån e jag! Kram tillbaka.

Äjj-Käjj sa...

Hahahaha! Var telefonen avstängsd hos Yes för att de tränade?! Vilken grej! :-D Du får ju inte ge upp nu, du måste ta reda på vad det var för "oförutsägbara omständigheter"!

Bubbel i vardagen sa...

Äjj-Käjj: ABSOLUT! Det här lämnas inte i första taget. Jag måste ju fråga om linjerna hade träningsverk eller vad det var frågan om! Fortsättning följer.

Anonym sa...

På riktigt? Hahahaha... *skrattar*

Bubbel i vardagen sa...

Anki: You bet!