Bloggtoppen.se

tisdag 13 januari 2009

Klädkammaren är tom.

Nu har jag rensat i klädkammaren.
Jag hade en garderob därinne som jag istället ville ställa ute i hallen.
Men det visade sig att den var både för hög och för bred för att få ut därifrån.
Efter lite bortplockade dörrar, svordomar och våld så står den numera i hallen.
Där allt annat krafs också ligger.
Men klädkammaren är tom.
Så nu behöver inte Lillprinsessan och Mazarin dela rum längre.
Mazarin är stolt innehavare av en klädkammare.
Och jag är stolt innehavare av en hall full med grejer.
Så kan det vara.
Men då har jag ju något att göra imorgon också.
Vilket innebär: inget pluggande.

2 kommentarer:

Äjj-Käjj sa...

Duktigt i alla fall! Ja, allt utom inget pluggande. Men imorgon...?

Bubbel i vardagen sa...

Äjj-Käjj: Ja, imorgon ska jag städa hallen =D