Bloggtoppen.se

fredag 26 december 2008

Tillbaka.

Jag är tillbaka!
JAG
ÄR
TILLBAKA.
Fan vad skönt det är.
Internetabstinensen var helt klart värre än jag någonsin kunnat ana.

Julen har flytit på helt smärtfritt.
God mat har avnjutits.
Barnen har befunnit sig i extas över sina julklappar.
Jag kan inte rå för att jag ändå tycker att det är skönt att det är över.
För i år.

Nu är det nya tag som gäller.
Framförallt på GI-fronten.
Jag har riktigt dåligt samvete för allt jag smällt i mig.
Men, vad tusan, nu kan man ju ta nya tag.

3 kommentarer:

Chrissan sa...

Det är skitbra att det går att ta nya tag. Har också ätit en hel del. Choklad främst.

Och välkommen tillbaka!

Bubbel i vardagen sa...

Tack!
Känns sååå skönt att vara i kontakt med omvärlden igen =)

Anonym sa...

Välkommen hem och ut i bloggvärlden igen! Det går snabbt att bli biten.