Bloggtoppen.se

tisdag 9 december 2008

Glammorsan.

Jag ska på julbord på fredag så jag tänkte att jag skulle ta mina klackstövlar till affären.
Bara för att kolla att de fortfarande funkar.
Fick knappt på mig dem.
Åkte bil till centrum för att gå från garaget ner till affären, köpa tre saker och stappla tillbaka till bilen med värkande fötter.
Mr S fick dra av mig stövlarna när jag kom hem.
Jag SKA ha klackar på fredag.
Så imorgon ska jag inhandla såna där gelèinlägg.
Och nya kläder.
Ska försöka hinna med en och annan julklapp också.
Om jag inte får panik för att jag inte hittar några trasor.

Eller det kanske funkar om jag blir riktigt packad innan jag går dit så jag inte känner fötterna.

6 kommentarer:

Ting sa...

Fylla brukar funka!
Men jag tar alltid med mig mina gympaskor i en väska, så att jag kan byta om på natten!

Fast du är iofs värd nya!

Bubbel i vardagen sa...

Det var ingen dum idé med gympaskorna. Tål att beaktas. Thanx.

Bodil sa...

Det är drinkar i överflöd som är grejen. Jag tar gympadojor till förfesten, häller i mig några tequila och sedan. Rund under fötterna. Drar jag till den riktiga festen. Samma sak fungerar bra när det gäller jacka. Bylsig dunjacka till förfesten. Slimmad kavaj till festen.

Bubbel i vardagen sa...

Ja, ni ser. Såna här underbara tips kommer man inte på när man sitter i träningsoverallsbyxor hemma i soffan på kvällarna. drinkar i massor får det bli.

kvinnan med koftan sa...

du får nog sova in dom, och är dom riktigt höga och "lackiga" gör du mannen glad oxå..

Bubbel i vardagen sa...

Haha.. Ja, han skulle nog storkna av förvåning. Dessvärre blev det inga skor idag. Hittade ett par som var såå snygga, men klacken var nog minst 10cm så jag skulle inte ha kunnat gå mer än 5 min. i dem. Trist.