Bloggtoppen.se

måndag 15 december 2008

Paniken närmar sig.

Hihihahahoho... -0,8kg på vågen!
Trots kladdkaka på Waynes igår. *skäms*
Jag känner att jag är så galet duktig så klockorna nästan stannar.
Men jag grämer mig lite för vad som kommer att hända över julhelgen.
Kommer inte kunna rapportera min vikt nästa måndag då jag lovat att befinna mig i mörkaste urskogen i dalarna då.
Inget internet.
Hur kunde jag lova någt så dumt?
Jag kommer ju proppa i mig godis och kakor bara för att dämpa ångesten.
Eller så kommer jag att ta uppfriskande promenader från morgon till kväll.
Däremellan kommer jag att skotta lite snö och åka pulka med barnen.
HAHAHAAAA!

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Vad duktig du är!
Och nej då. Inte ska du okynnesäta för att du inte har internet...

Bubbel i vardagen sa...

Inte en smula... =D