Bloggtoppen.se

onsdag 31 december 2008

Ännu ett år är avverkat.

Jaha, då var den här.
Årets sista dag.
2008 har inneburit stora förändringar för min familj.
Vi har sålt våran villa i Garpenberg, en liten by i Hedemora kommun, för att flytta tillbaka hem till Vallentuna.
Även om jag saknar vissa människor så är detta ändå det bästa jag gjort på länge.
Saknade möjligheterna som en storstad ger.

Jag har även bytt inriktning på min utbildning.
I Falun hann jag läsa ett år på socialarbetarprogrammet (socionom) men går numera på PAO-programmet.

Våran hund Bella gick hastigt bort i juni, endast 2 år gammal.
Hon är fortfarande älskad och saknad.
Numera har vi dock skaffat oss Sixten som är ett yrväder.

Det var väl de stora händelser som inträffat under 2008.
Nu ser jag fram emot 2009 med spänning.

Inga kommentarer: