Bloggtoppen.se

onsdag 31 december 2008

Dagens schema

Dagen ser ut som följer:

Först ska jag tokstäda i några timmar medan Mr S handlar hummer och väldigt torr vermouth.
Sen duscha.
Kl. 15 ska jag träffa bästisen C på Coopen för att inhandla våran väldigt långa inköpslista.
Efter det rusar vi hem för att fixa pannacottan så den hinner svalna tills det är dags att äta den.
Sen fixar vi oss iordning och börjar med varmrätten och hummern.

När detta är klart kan festen och väntan på det nya året börja!

7 kommentarer:

MorsanMia sa...

Gott Nytt År
Kram Mia

Bubbel i vardagen sa...

Tack detsamma Mia! Kram

Hudterapeut sa...

Fy fasiken va gott med hummer...yummy!För en gångs skulle skall vi bort och äta och det skall bli underbart.
Gott Nytt År och hoppas att ni får en toppenkväll!
Kram

Anonym sa...

Så du ska också äta hummer? God nyårsmat.

Gott nytt år! Kram Annica

Anonym sa...

Och vad blir det för pannacotta? Jag har blivit lite besatt av just pannacotta. Jag gjorde med saffran innan jul och med jordgubbar efter jul. Nu funderar jag på pannacotta med Dooleys. Visst låter det gott?

Chrissan sa...

Trevlig kväll o ett gott nytt smalt år! Kram!

Bubbel i vardagen sa...

Åh vad söta ni är allihop. Ja, hummer ska det bli. Pannacottan vi ska äta är gjord på vaniljsmak med hallon, blåbär och limetopping.

GOTT NYTT PÅ ER ALLA OCKSÅ!

Kramisar.