Bloggtoppen.se

torsdag 30 juli 2009

Nu så...

Nu har jag äntligen bestämt mig.
Efter 15 års önskande ska jag nu skaffa sillisar.
Har tagit en före-bild, visserligen med bh, men jag kan inte lägga ut de än eftersom blutoothen inte fungerar.
Jag har tänkt på det här länge och vill verkligen göra det. Det kommer inte bli några Dollypattar utan mer ett lyft och en liten förstoring.
Som sagt, jag har redan bestämt mig så moralkärringar som har negativa åsikter om hur en 3-barns förälder kan göra detta ombedes leta sig till en annan blogg.

12 kommentarer:

Chrissan sa...

Alla gör ju som de vill.
Och jag ska definitivt fixa mina bröst när jag gått ner alla mina fettokilon.

Suzan sa...

Jag vill ocksåååå!!!

Bubbel i vardagen sa...

Jam dåså Suzan, då gör vi det!! :D

Carro sa...

Efter tre barn och djävulsk viktnedgång skulle det sitta fint här också. Ska följa ditt "projekt" med spänning!

Anette sa...

Klart du ska göra det du vill. Du är ju för tusan vuxen. :)
Ja..alltså..tillräckligt vuxen för att dricka vin och ta såna där beslut iaf :o)

Tove Kungsholmen sa...

Inget fel i det såklart! Jag skulle kunna göra det om det behövs efter avslutad amning av nr två. Vet däremot inte om jag skulle våga...

/Feglusen

RANA sa...

Som Anette sa: du är vuxen och gör vad fan du vill med din kropp. :-D

Massor av kramar, Rana

Anne sa...

Tjohooo, Go for it!
Skulle jag kanske också göra om jag först orkade gå ner tio kilo...

kattemat sa...

du vet min åskit GO 4 IT!!!

linda och willeman sa...

men det blir väl bra :) Jag skulle behöva ett lyft jag med ;)

linda o willeman sa...

men det blir väl jättebra :)

Kaos-Anna sa...

Jag gjorde det för en månade sen - inget jag ångrar. Har du kommit till skott?