Bloggtoppen.se

torsdag 2 juli 2009

Nu kör jag!


HA!
Nu är jag redo!
Beach 2009 here I come.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Wooow bra jobbat. Själv har jag svullat efter min halsfluss.... What a pity.

Sus sa...

Size zero?!?!?!?

Nejdå, men fin är du!

Bubbel i vardagen sa...

Tack, tack, tack! :)

Chrissan sa...

Schnygging där! :)

Linda och Willeman sa...

vilket lyx och vilken lycka!:) Jag försöker men jag orkar inte känner jag just nu igen, får ont i magen av mina ägg och omeletter, är sjuk och går på penicillin.. jag tror mer jag får köra på beach 2010.. sommaren är väl ändå snart över :( även om man kämpar så är sommaren över när man är klar. jag får acceptera det här i år trist nog! min mage är ju upp och ner, måste hitta något bra nu! Blir less! Jag behöver ju inte svulla nu, men inte följa något hårt! Oj, vilket inlägg ;p Kram på dig!

Bubbel i vardagen sa...

Linda: Du är så jävla fin Linda så jag tycker inte du ska känna press för att tokdieta.
Koncentrera dig på att bli frisk från din lunginflammation ist.
Kram på dig med!!