Bloggtoppen.se

onsdag 29 april 2009

Stressigt värre.

Fan va livet kan vara hektiskt ibland.
Inte nog med att jag kliver upp kl. 4 på morgonen för att vara på jobbet kl.6.
Nä då, jag ska plugga också.
En helvetes massa artiklar på alla möjliga konstiga språk.
Sen har det värit näst intill kaotiskt inför min kompis 40-års fest med touch av gala på fredag.
Klänning ska inhandlas, skor ska fixas, present ska fixas.
Utöver det har vi ju alla andra sysslor som ska fixas som nattning, middagslagning och barnens läxläsning.
Livet är en fest ibland. Och vi är alla inbjudna.

4 kommentarer:

S sa...

Men skorna verkar vara fixade?
(sneglar nedåt)

vad duktig du är som kommer upp kl.4, det skulle nog inte jag...

Bubbel i vardagen sa...

Stina: Ja, det är ju ingen hit att kliva upp kl.4. Men det varar ju inte i all evighet. Det är bara under utbildningen. Annars hade jag nog brytit ihop :D

Chrissan sa...

Du är så duktig som fixar allt! Kram!

MorsanMia sa...

Bara du orkar med allt detta också