Bloggtoppen.se

måndag 4 maj 2009

Vad gör man när man är ledig?

Hujedamej.
En ledig dag.
Vad gör man då?
Jag har kastats in i jobbsvängen och anammat livsstilen med hull och hår.
Så nu vet jag inte hur man gör när man är helt ensam.
Bloggar såklart.
Och fördriver tiden på fejjan.
Jag har faktiskt pluggat lite också.
Eller ja.
Min studiekamrat och jag träffades på lokala fiket och snackade lite skit. Och liiite skolarbeten.
Jag syndade med en macka och en liten bit kladdkaka.
GI:andet har gått käpprätt åt helvete de senaste veckorna.
Jag har inte lyckats hamna i matlådeträsket än.
Men skam den som ger sig.
Jag SKA ta nya tag. OCH rasta stavarna oftare.
Så det så!

3 kommentarer:

Äjj-Käjj sa...

Ledig...? Hmm...låter lite bekant.

Madlar sa...

Vilken himla tur att det alltid finns en morgondag att starta om på :) Fungerar bra för mig.

Sus sa...

Men du kan väl blogga lite också?