Bloggtoppen.se

söndag 29 mars 2009

Samlarmässa

Idag har vi varit på mässa i Märsta. Samlarmässa.
Peder Lamm var där och värderade urgamla föremål.
Men det var inte därför som jag var där.
Jag var där för att träffa en gammal vän till mig, Fixarflickan. väldigt trevligt att träffa henne igen. Hon och hennes väninna hade gjort underbara smycken som de sålde.
Tänk vad många gamla kontakter man träffar på fejjan.
Tack tjejer för de otroligt fina smyckena!

Det var över tio år sen vi träffades sist men det var värt att komma och hälsa på!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att träffa en vän från förr! Sällan jag tar mig för sånt. Tyvärr.

Anette sa...

Tack själv!! Det var sååå himla roligt att träffas igen och du var dig då precis hur lik som helst. Inte åldrats en dag!

Har drömt om design till ringarna Mr S beställde inatt..Fixarflickan är oerhört effektiv uppenbarligen :)

Det går inte gå 12 år till nästa dejt :D

Bubbel i vardagen sa...

Anette: Haha... ja, det gäller och använda tiden smart.
Nä, nu får det banne mig INTE gå 12 år igen!! :D