Bloggtoppen.se

måndag 16 mars 2009

Ännu en utmaning.

Jag har blivit utmanad.
Av en ovanlig, vanlig mamma.
Det var ett tag sen. Förlåt.
Men nu kör vi!

1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4, vad står det?
postmaterialistiska samhället är alltså inte materialistiskt

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid?
Den ovan nämnda boken.

3. Vad såg du senast på TV?
Efter 10 med Malou.

4. Utan att se efter, vad tror du klockan är?
14.00 (den är 14.07)

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Kylskåpet och bilarna utanför.

6. När var du senast ute och vad gjorde du då?
Kom precis in efter en långpromenad med Sixten.

7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökning?
Anettes blogg.

8. Vad har du på dig?
Träningsoverallsbyxor och linne.

9. Drömde du något i natt?
Inte vad jag kan minnas.

10. När skrattade du senast.
När jag läste Anettes blogg.

11. Vad finns på väggarna i det rum du är i nu?
Köksskåp, en räkningshållare och en tigermask som Lillprinsessan gjort.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Falukorv med pris per kvadratcentimeter.

13. Vad tycker du om den här utmaningen.
Pinsamt att jag har så dåligt minne =D

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Som sagt, urkasst minne. Kommer faktiskt inte ihåg.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Oh lala... förmodligen allt jag såg. Men en ny bil skulle jag nog börja med och en större lägenhet.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Och det trodde ni va??

17. George Bush?
Amerikas förra president....

18. Ingen fråga.
Ingen fråga, inget svar...

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke resp. flicka?
jag har två flickor, Jenni och Ina. Och en pojke, Jesse.

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Har bott i Garpenberg i 5 år så jag tar inga fler risker. Stockholm/Vallentuna är mitt hem.

22. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten?
Att jag har gjort precis som jag ska, följt mitt hjärta.

23. Vilka 4 vill du ska anta den här utmaningen?
Jag vill att alla som vill anta den ska göra det och lämna en kommentar här så jag kan gå in och läsa svaren.

6 kommentarer:

Unika sa...

Kul att du svarade. :) Skoj att läsa dina svar.

Bubbel i vardagen sa...

Haha... ja, sent ska syndaren vakna!

Bibban sa...

Hej å hå..hittade hit till dig, här fanns mycke kul att läsa, kommer tillbaka
Kram

Bubbel i vardagen sa...

Tant Brun: Vad roligt! Du är så välkommen så.

Sandra sa...

Hej

Hittade din blogg och gillade den, tar därför och antar din utmaning. Titta gärna in på min blogg...

Bubbel i vardagen sa...

Sandra: Vad trevligt! Ska absolut gå in å titta.