Bloggtoppen.se

onsdag 25 februari 2009

Utmaning

Nu när bloggen äntligen verkar ha återhämtat sig från hackerattacken och återgått till att återigen fungera som den ska så tänkte jag ta mig an utmaningen jag fick av min älskade vän Kattmat.

1. 4 program jag brukar se: Desperate Housewives, The Closer, Hell´s Kitchen och Shark.
2. 4 saker jag gjorde igår: Åt semla, lämnade Lillprinsessan till hennes Gudmor för övernattning, hämtade på dagis och tog en långpromenad.
3. 4 saker jag längtar till: Fragglarna, sommaren, potatis och en större lägenhet.
4. 4 saker som står på min önskelista: Ett välbetalt jobb, en ny BMW, en större lägenhet och en ny plattång.
5. 4 saker jag tycker om att göra: Umgås med familjen, umgås med vänner, ha semester och shoppa.
6. 4 saker jag avskyr: Att vara trött, att vara irriterad, idioter i trafiken och att städa.
7. 4 saker jag åt igår: En rågkuse med ägg och avocado, en semla, en räksallad och en omelett.
8. 4 bloggar jag utmanar: Jag har sett att ganska många redan har fått denna utmaning så jag utmanar de 4 första besökarna som inte blivit utmanade!

2 kommentarer:

Äjj-Käjj sa...

Jag antar utmaningen då. För att jag är ensam hemma och det inte är något bra på tv. Och så :-)

Bubbel i vardagen sa...

Äjj-Käjj: Haha... härligt med bloggar ibland!