Bloggtoppen.se

söndag 15 februari 2009

Snabbhet

Igår när jag kom hem med mina stövlar som jag stolt skulle visa upp för Mr S visade det sig att jag hade fått med mig två vänsterdojjor.
Nog för att de var billiga, men hey, ser jag ut som en alien eller?
Kopplade Sixten och stormade tillbaka in i skoaffären i sista sekunden.
-Ja, det gick ju lite fort när du handlade, sa affärsbiträdet.
Men sån e jag, in i affären, slänga ett getöga och se om det finns nåt intressant.
Finns det det är det bara att slå till.
Det kallas effektivitet.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Sikken klantig expedit hade jag tänkt!

Bubbel i vardagen sa...

Annica: Å det var precis vad jag tänkte!! =D

Anonym sa...

men oj, vad snabb du är! när jag köper skor tar det tusen år... velar på storlekar och de, det är ju en halv storleksskillnad på mina fötter.. sen velar jag om jag gör rätt och kanske ska jag prova en annan sko? jag tycker skopunkten.com är bra, då klickar jag hem de jag vill ha när jag valt:)

Bubbel i vardagen sa...

Linda: Nä, det värsta jag vet är när handlingen drar ut på tiden. För mig ska det gå snabbt. Mr S däremot tar god tid på sig när handlar =)

Anne sa...

Haha, det var ju kul, typiskt när man ska vara så effektiv!
Har du en av varje nu?

Bubbel i vardagen sa...

Anne: Jajjamensan! Det var höger dojjan jag hade ställt tillbaka. För att vara snäll =)