Bloggtoppen.se

söndag 9 augusti 2009

Nu börjar vardagen.

Med allt vad det innebär.
Skola, rutiner, middagsplanering och gymnastikkläder på bestämda dagar.
Men jag måste nog säga att jag tycker det är ganska skönt.
Särskillt då varken jag eller Mr S har haft någon semester i år.
Vi har fått pyssla med arbetsdagardagar och barnvakter.
Mazarin och Teenie har varit underbara och ställt upp jättemycket.
Men som sagt nu är det över.
Det har varit en händelserik sommar på många sätt.
Både Mr S och jag med nya jobb, vi har flyttat och min pappa gick hastigt bort den 5 augusti endast 64 år gammal. Så nu är det en tid av begravningsplanering, städning och försäljning av lägenhet och allt annat som måste fixas.
Ingen lugn stund i mitt kaos-liv inte.
Men jag tro att när allt det här är över, även min sillisoperation, så tar vi en semester hela familjen och bara kopplar av.

Inga kommentarer: