Bloggtoppen.se

torsdag 13 augusti 2009

En liten stund över...

... till att skriva i bloggen.
Idag har jag varit över i gamla lägenheten och städat och tvättat.
Vi har ju båda lägenheterna en period för att slippa stressa.
Men gissa vad?
Nu är det jävligt stressigt ändå.
Men det är ju inget ovanligt i mitt kaosliv.
Den senaste veckans lediga tid har gått till att städa ur pappas lägenhet och till begravningsplaner.
Fan vad mycket det är som man ska tänka på.
Och FAN vad en begravning kostar pengar!!
Samtidigt som dessa bestyr pågår så måste jag plugga till mitt nya företag som jag startar om ca 3 veckor. Ekonomi, juridig och ytterligare 2 moduler som jag inte ens kommer ihåg vad det är.
Men nu tänker jag skita i allt det där och åka till Täby Centrum och shoppa.
Lillprinsessan fyller år på söndag också. Och Teenie den 30:e.
Så jag säger som vanligt: Det är mycket nu!

3 kommentarer:

kvinnan med koftan sa...

oj det låter verkligen som du har fullt upp....hoppas det lugna ner sig snart.

Sus sa...

Städningen lejer man bort.
1300 spänn för 65 kvm efter ROT-avdrag.
Gratis ju!

linda och willeman sa...

vad ska du starta för företag?