Bloggtoppen.se

måndag 7 december 2009

Jag har tråkigt på jobbet.

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Har varit ute i 2 timmar.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Va?

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Du har kollat fel flight.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Yes box!

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag ska dit, men jag ska vara på jobbet 20.30 så det blir till att glufsa.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Tjena pinglan!

7. Vad vill du höra mest av allt?
Naken?

8. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Nope, inte jag!

9. Din romantiska replik?
Frågade... fick svar.

10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag förstår... relaxa ett tag nu och ta allt med tiden.

Inga kommentarer: