Bloggtoppen.se

fredag 12 juni 2009

Jag har inga fritidsproblem

Nu har jag jobbat i 8 timmer och det är 2 timmar kvar till Mazarins skolavslutning som jag, tro det eller ej, är välkommen på.
Sen är det 2 timmar tills jag får sova.
4 timmar tills jag ska vakna. Ytterligare 2 timmar tills jag ska sätta mig i en bil upp till Dalarna. Där ska jag följa med Mr S på en fotbollsmatch och sen åka till mammas stuga. Då vi anländer till stugan är det 11 timmar innan jag ska sätta mig i bilen igen och åka tillbaka till Stockholm för att jobba. I 8 timmar.
Efter det är det 14 timmar tills jag ska på kickoff med jobbet. Då ska jag vara pigg och förhoppningsvis något sånär representabel.
Nu vet ni mitt schema över helgen.
Det gäller att vara effektiv.

2 kommentarer:

Anette sa...

Å hjäälp..jag blir trött bara av att läsa det. Härmed skänker jag 5 av mina sovtimmar i helgen till dig. Du verkar behöva dom bättre än jag. Vi ska ändå ha 3 kompispar hemma över helgen inkl en bäbis - så jag kommer nog att kasta bort dom om ingen tar hand om dom. Varsågod! :)

Bubbel i vardagen sa...

Ååååh... du är en ÄNGEL Anette!! Tack!